Szerviz

 

Hívj MOST!


 +36 (1) 677 7269

 

 



 

  • Díjmentes bevizsgálás
  • Országos szállítás
  • Cserekészülék igénylés
  • Új és bontott alkatrészek
  • Sűrgősségi javítás
  • 90 nap Garancia

Szakembereink már több mint 10 éve foglalkoznak számítógépek, tabletek és telefonok javításával.
Büszkén mondhatjuk, hogy Apple alaplapok javításában piacvezetők vagyunk.

Vállaljuk Apple készülékek, DJI drónok és stabilizátorok, GoPro kamerák és drónok, valamint Samsung, LG, Huawei, HTC, Sony okostelefonok, tabletek javítását is.
Korszerű berendezésekkel, ESD védett környezetben a legextrémebb problémákra is megoldást nyújtunk Neked, legyen az beázás, törés vagy alaplapi meghibásodás.
Javításainkat rövid határidővel vállaljuk. A javított, beszerelt alkatrészekre 90 nap garanciát adunk. Igény esetén cserekészüléket biztosítunk!

Szervizes csapatunk a legjobb tudását felhasználva mindent elkövet, hogy életre keltse kedvenced.
Amennyiben nem sikerül megjavítani, igény szerint megvásároljuk készüléked alkatrésznek, vagy beszámoljuk bármelyik termékünk árába.

 

Felvásárlás

Budapesten belül:

  • Kérlek, töltsd ki a szervizbejelentőt!
  • Munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot telefonon vagy email-ben.
  • Nincs más dolgod mint előkészíteni a csomagot. Lehetőleg saját dobozában.
  • A megbeszélt időpontban saját futárunk kimegy a készülékért az előre kitöltött szervizlappal, amiből 1 példány Nálad marad. (e-mailben is elküldjük)
  • Amint beérkezett hozzánk a készülék, bevizsgáljuk, majd jelentkezünk egy árajánlattal.
  • Ha megfelel az ajánlatunk, elvégezzük a javítást, majd visszaküldjük a készüléket a kívánt címre.
  • Ha nem megfelelő az árajánlat, vagy javíthatatlan a készülék, kizárólag a szállítási díjat számítjuk fel.
  • Fizetni utánvéttel lehet (készpénzben a futárnak) vagy a számla kiállítását követően előre átutalva a bankszámlaszámunkra.

Budapesten kívül, vidéken:

  • Kérlek, töltsd ki a szervizbejelentőt!
  • Munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot telefonon vagy email-ben.
  • Aznap megrendeljük a DPD futárt, aki a bejelentéstől számított 1-2 munkanapon belül felveszi a csomagot a megadott címen.
  • Nincs más dolgod mint gondosan előkészíteni a csomagot. Lehetőleg saját dobozában.
  • Amint beérkezett hozzánk, felveszünk róla egy szervizlapot, amit e-mailben is elküldünk. Utána bevizsgáljuk, majd jelentkezünk egy árajánlattal.
  • Ha megfelel az ajánlatunk, elvégezzük a javítást, majd visszaküldjük a készüléket a kívánt címre.
  • Ha nem megfelelő az árajánlat, vagy javíthatatlan a készülék, kizárólag a szállítási díjat számítjuk fel.
  • Fizetni utánvéttel lehet (készpénzben a futárnak) vagy a számla kiállítását követően előre átutalva a bankszámlaszámunkra.

 

150 000 Ft értékig biztosítva van a csomag.  
Ekkora érték felett érdemes felülbiztosítást kötni a szállított készülékre.

Küldemény értéke Biztosítás díja / út
150 001 Ft - 300 000 Ft 600 Ft
300 001 Ft - 450 000 Ft 1 200 Ft
450 001 Ft - 600 000 Ft 1 500 Ft
600 001 Ft - 750 000 Ft 1 800 Ft
750 001 Ft - 900 000 Ft 2 100 Ft

 

Ugyanis bármi előfordulhat... :)

         

Az alábbi leírásban összegyűjtöttük a leggyakoribb meghibásodásait Apple iPhone, iPod, iPad, MacBook, iMac Mac mini, Mac Pro, MagSafe eszközöknek.
Ezekkel a hibákkal már többször találkoztunk az évek során. Mindegyik problémára megoldást nyújtunk kedves Ügyfeleinknek. Szervizünkben lehetőség van új és bontott alkatrészek beépítésére is. Bontott vagy használt elemekkel lényegesen kedvezőbb áron tudjuk elvégezni a javítást. 
Garancia ebben az esetben is tartozik a javításhoz. Előfordul, hogy nem sikerül megjavítani a készüléket, mert olyan károsodás érte ami az eszköz komplett cseréjével orvosolható. Ilyen helyzetben igény szerint beszámítjuk a hibás, vagy hiányos Apple készüléket üzletünkben történő vásárlásba.

Leggyakoribb Apple meghibásodások:
Beázás, WC-be esett, Fürdőkádba esett, Sós víz érte, Gyorsan lemerül az akkumulátor, Összetört a kijelző, Megrepedt a kijelző, Elvált a kerettől a képernyő, Betört LCD, Nem tölt, Nem veszi a töltést, Lassan töltődik fel, Kikapcsolgat, Alacsony akku töltöttségnél kikapcsol, Nem működik a Bluetooth, Nem működik a WI-FI, Kiszürkült a WI-FI, Pixelhibás a kijelző, Szalagkábel hiba, Dock csatlakozó hiba, Lightning konnektor hiba, Mikrofon hiba, Hangszóró hiba, Beszédhangszóró halk, Beszédhangszóró hibásan működik, Hátlpi kamera hiba, Előlapi kamera hiba, Vaku hibás, Közelségszenzor hiba, Nem érzékeli a SIM kártyát, Nincs szolgáltatás, Hibás jelkód, iPhone letiltva, Ujjlenyomat érzékelő nem működik, Home gomb hibás, Power gomb nem érzékel, némító kapcsoló nem működik, Elhajlott készülékház, Billentyűzet hibás, iSight kamera hibás, MagSafe csatlakozó hibás, DC Board hibás, Hangos a ventillátor, Fúj a gép használat közben, Csak gongol, de nincs kép, Videókártya meghibásodás, Tápegység hiba, Alaplap javítás, Alaplap hiba, Alaplap csere, Alaplapi csatlakozó hiba, Töltő IC hiba, Touch IC hiba, Jack aljzat csere, USB port nem működik, USB-C csatlakozó csere, Ethernet csatlakozó hiba, Optikai meghajtó hiba, Szoftverfrissítés nem megy végig, iTunes hiba, Hibakód.

 

      

Az alábbi leírásban összegyűjtöttük a leggyakoribb meghibásodásait DJI PHANTOM 2, PHANTOM 3, PHANTOM 4, MAVIC PRO, SPARK, INSPIRE, MATRICE, OSMO, OSMO MOBILE, ZENMUSE eszközöknek. Ezekkel a hibákkal már többször találkoztunk az évek során. Mindegyik problémára megoldást nyújtunk kedves Ügyfeleinknek.
Szervizünkben lehetőség van új és bontott alkatrészek beépítésére is. Bontott vagy használt elemekkel lényegesen kedvezőbb áron tudjuk elvégezni a javítást. 
Garancia ebben az esetben is tartozik a javításhoz. Előfordul, hogy nem sikerül megjavítani a készüléket, mert olyan károsodás érte ami az eszköz komplett cseréjével orvosolható. Ilyen helyzetben igény szerint beszámítjuk a hibás, vagy hiányos DJI készüléket üzletünkben történő vásárlásba.

Leggyakoribb DJI meghibásodások:
Lezuhant, Fának csapódott, Elvesztette a jelet, Nekiütközött, Vízbe esett, Sós vízbe esett, Balatonba zuhant, Dunába esett, Tengerbe esett, Nem jött vissza, Élőkép nincs, Hibakód, Szoftverfrissítés nem fut végig, Motor nem működik, Gimbal leszakadt, Kamera nem működik, Nem lehet irányítani, Nem száll fel, Nem csinál semmit, Nem tölt, Távirányító nem működik, Gimbal szalagkábel csere, Gimbal felújítás, Eltört légcsavar, Leszakadt propeller, Burkolat összetört.


 

Az alábbi leírásban összegyűjtöttük a leggyakoribb meghibásodásait GoPro Hero2, Hero3, Hero3+, Hero4, Hero5, Hero6, Session, KARMA eszközöknek.
Ezekkel a hibákkal már többször találkoztunk az évek során. Mindegyik problémára megoldást nyújtunk kedves Ügyfeleinknek. Szervizünkben lehetőség van új és bontott alkatrészek beépítésére is. Bontott vagy használt elemekkel lényegesen kedvezőbb áron tudjuk elvégezni a javítást. 
Garancia ebben az esetben is tartozik a javításhoz. Előfordul, hogy nem sikerül megjavítani a készüléket, mert olyan károsodás érte ami az eszköz komplett cseréjével orvosolható. Ilyen helyzetben igény szerint beszámítjuk a hibás, vagy hiányos GoPro készüléket üzletünkben történő vásárlásba.

Leggyakoribb GoPro meghibásodások:
Nem kapcsol be, Beázott, Nem töltődik, Homályos a kép, Gomb nem működik, CCD hibás, Állapotkijelző hibás, Törött burkolat, Optika sérült, Optika betört, Beszakadt csatlakozó, Beszakadt USB csatlakozó, Alaplap hiba, Alaplap javítás, Alaplap csere, Leáll a felvétel, SD kártya hiba, SD kártya error.

 

 

Szerviz bejelentés

Szervizfutárt kérekSzemélyesen

Igen
1

  • 1052 Budapest, Párizsi utca 6/A.
  • 06 (1) 677 7269
  • hétfő-péntek: 8:30-18:30
  • szombat: 9:00-13:00
  • Vasárnap: zárva

Számíthatsz a Re-store Apple szerviz csapatára 

A Re-store Apple szerviz csapata több mint 10 éve végzi Apple iPhone, iPad készülékek garancián túli javítását, valamint iMac, Mac mini, MacBook, MacBook Air, MacBook Pro számítógépek szervizelését, karbantartását és bővítését. Minőségi Apple szerviz szolgáltatásunk részeként kizárólag eredeti Apple alkatrészekkel, a legmagasabb szintű minőségbiztosítás mellett gondoskodunk a meghibásodott Apple készülékek javításáról, amely törekvésnek köszönhetően ma már piacvezetők vagyunk a meghibásodott Apple alaplapok javítása terén. Apple szerviz szolgáltatásunk része az iPhone, iPad készülékek kijelző cseréje, akkumulátor cseréje, töltőnyílás vagy töltő javítása, home vagy bekapcsoló gomb szervizelése, beázás okozta károk kezelése, iMac, Mac mini számítógépek portalanítása, időszakos karbantartása, javítása vagy bővítése, MacBook, MacBook Air és MacBook Pro laptopok kijelző cseréje, akkumulátor cseréje, akkumulátor töltő javítása, a készülékház portalanítása.

Minőségi apple szerviz ls apple javítás szolgáltatás

Apple szerviz szolgáltatásunk az online szerviz adatlap kitöltését követően személyesen vehető igénybe üzletünkben, a 1052 Budapest, Párizsi utca 6/A szám alatt, vagy pedig kérheted szerviz futár szolgálatunkat, mi pedig elhozzuk javításra szánt iPhone, iPad, iMac, Mac mini, MacBook, MacBook Air, MacBook Pro készülékedet, majd házhoz szállítjuk a szervizelést követően. Ha fontos számodra a minőségi Apple szerviz szolgáltatás, akkor bízd a Re-store csapatára meghibásodott Apple készülékedet!