Huawei soft és hard reset

Korábbi cikkünkben összeszedtük, hogy milyen problémák és hibák fordulhatnak elő a Huawei P9, P10 és P20-as készülékeknél. Sok esetben a hibák egyszerűen is orvosolhatóak, de vannak helyzetek, amikor a problémát csak Soft resettel, vagy hard resettel tudjuk megoldani.

Huawei P20 - Re-store
Huawei P20 - Re-store

Mostani cikkünkben megmutatjuk, hogy hogyan tudod a soft-reset, hard-reset kombinációkat végrehajtani Huawei P9, P10, vagy pedig P20 okostelefonodon. A folyamat végrehajtása előtt azonban nyomatékosan figyelmeztetek mindenkit, hogy csak indokolt helyzetben és saját felelősségére cselekedjen, hiszen a gyári visszaállítással (hard reset) minden adat és beállítás törlődik!

Nem kell különösebben bemutatni az adatmentés fontosságát. Ez pedig a Huawei telefonoknál sincs másképp. Már csak a mai okostelefonok komplexitása miatt is érdemes havi rendszerességgel adatmentést készíteni, amely gyári visszaállítást követően még jól jöhet. Mire kell tehát törekedni?

  • Képek, videók és médiafájlok kimentése drive-ra.
  • Kontaktok, elérhetőségek mentése Google Accountba.
  • Adatok, alkalmazások mentése HiSuite alkalmazással.

Klasszikus ki-be kapcsolás, amely nem jár adatvesztéssel, azonban az alkalmazások és a háttérben futó folyamatok bezárásával friss startot vehetünk.

  1. Kapcsold ki a készüléket a bekapcsoló gombbal.
  2. Várj 5 másodpercet, és kapcsold be.

Gyári visszaállítás, amely teljes adatvesztéssel jár. A gyári visszaállítás, más nevén hard reset tényleg csak abban az esetben javasolt, ha a készülék hibáját más megoldással már nem tudtuk megoldani. A hard-reset végrehajtása előtt tehát érdemes adatmentést végrehajtani.

  • Kapcsold ki a készüléket a bekapcsoló gombbal
  • Rövid ideig tartsd lenyomva a bekapcsoló és hangerőgombot egészen addig, amíg a Huawei logó megjelenik.
  • A hangerőgombokkal navigálj az „adatok törlése/gyári visszaállítás” menüpontra, és válaszd ki a bekapcsoló gomb megnyomásával.
  • A folyamat végével indítsd újra a készüléket, a bekapcsoló gomb megnyomásával.

Ezek a funkciók rendkívül hasznosak, főleg ha indokoltak is, emiatt mindenki körültekintően használja őket. A legtöbb esetben azonban rengeteg időt, és felesleges köröket spórolhatunk meg a szervizbe. Ha azonban a fenti megoldások sem segítenek, érdemes szakértők segítségét kérni, mi pedig készséggel állunk a rendelkezésedre üzletünkben, vagy szerviz futárszolgálatunkkal!

Szervizfutárt kérekSzemélyesen

Igen
1

Apple független márkaszerviz Budapest | iPhone készülék szerviz | iMac számítógép szerviz | MacBook hordozható számítógép szerviz | DJI drón szerviz | GoPro javítás

 

Üzletünkben a legtöbb Apple termékhez (mint például iPhone, iPad, MacBook, iMac vagy Mac mini) nagy számban talál gyári és utángyártott kiegészítőket, alkatrészeket, tartozékokat (mint például MagSafe kompatibilis töltő vagy Lightning csatlakozójú kábel)

Szervizünkben többéves tapasztalattal rendelkező kollégáink vállalják az alábbi Apple gyártmányú termékek független, garancián túli szervizelését, javítását.
iPhone készülékek:
- iPhone 3G / iPhone 3GS,
- iPhone 4 / iPhone 4S,
- iPhone 5 / iPhone 5s,
- iPhone 6 - iPhone 6 Plus / iPhone 6s - iPhone 6s Plus,
- iPhone 7 - iPhone 7 Plus,
- iPhone 8 - iPhone 8 Plus,
- iPhone SE / iPhone SE 2nd gen / iPhone SE 3rd gen,
- iPhone X / iPhone XS - iPhone XS Max / iPhone XR,
- iPhone 11 / iPhone 11 Pro - iPhone 11 Pro Max,
- iPhone 12 / iPhone 12 Pro - iPhone 12 Pro Max,
- iPhone 13 / iPhone 13 Pro - iPhone 13 Pro Max
- iPhone 14 - iPhone 14 Max / iPhone 14 Pro - iPhone 14 Pro Max

iPad készülékek:
- iPad 
- iPad mini
- iPad Air
- iPad Pro

Mac készülékek:
- iMac (20 hüvelykes, 21,5 hüvelykes, 24 hüvelykes, 27 hüvelykes)
- iMac Pro
- Mac mini
- Mac Pro
- MacBook / MacBook Pro / MacBook Air

A technikusaink által végzett javítások például: iPhone készülékek kijelzőcseréje, akkumulátor cseréje, alkatrész cseréje, ázott készülékek javítása, burkolat cseréje, hangszórók, mikrofonok és nyílások tisztítása valamint a Mac készülékek hardveres karbantartása, bővítése, alaplapi javítása, meghajtó (HDD, SSD) cseréje, külső és belső tisztítása. Beázás, törés, repedés, alaplapi meghibásodás, és egyéb problémák esetén is megoldást kínálunk, rövid határidőn belül. Vállaljuk MacBook kompatibilis, MagSafe csatlakozójú töltők javítását, szakadt, sérült vagy kedvenceink által elrágott kábelek cserélését (MagSafe 1 és MagSafe 2 csatlakozójú 45W, 60W vagy 85W teljesítményű töltők esetén).

Cégünk vállalja továbbá GoPro akciókamerák szervizelését is. (GoPro szerviz, GoPro Hero 8, GoPro Hero 7, GoPro Hero 5, GoPro Hero 4, Hero 3+, Hero 2 szerviz, GoPro Hero Session, GoPro kölcsönzés, GoPro kiegészítők, GoPro javítás)

DJI drónok, stabilizátorok szakszerű javítását is tudjuk biztosítani. (DJI Phantom szerviz, DJI Spark szerviz, DJI Mavic Pro szerviz, DJI Inspire szerviz, DJI Matrice szerviz, DJI Osmo szerviz, DJI Zenmuse szerviz, DJI drónszerviz, DJI drone szerviz)

Összetört? Lezuhant? Letört a gimbal? Nem ad képet a kamera? Nem csatlakozik a távirányítóhoz? Vízbe esett? Nem működik megfelelően?

 

Minden használt és felújított Apple készülékre a vásárlástól számított 3 hónap garanciát vállalunk.

Bármilyen problémával fordulj hozzánk Apple, DJI, GoPro készülékeddel kapcsolatban, szerviz és értékesítő csapatunk készséggel áll rendelkezésedre. Üzletünk és szervizünk Budapest belvárosában az 6. kerületben található, azonban online áruházunk éjjel-nappal rendelkezésre áll.