Leggyakoribb iTunes hibaüzenetek

Az iTunes az Apple zárt, jól átgondolt és folyamatosan fejlődő ökoszisztémának oszlopos tagja, amely szinte az almás hordozható eszközök kezdete óta jelen van velünk, elég ha csak az iPod, iPhone, iPad vagy Apple Watch-unk szinkronizációjáról, biztonsági mentéséről vagy a készülék visszaállításáról van szó.

Hiába a sok éves tapasztalat és a folyamatos fejlesztés, az iTunes sem tökéletes, és időnként bizony belefutunk egy-egy hibaüzenetbe, melyektől természetesen nem kell azonnal pánikba esni és a legközelebbi szervizt keresni, mi segíthetünk eligazodni köztük!

Mielőtt a legrosszabbra gondolnál, érdemes ezt a pár lépést megtenned:

Úgy, ahogy más alkalmazás is, az iTunes is igényli a frissítést, amely sok esetben akár komoly biztonsági résekkel számolhat le, vagy új fejlesztéseket tartalmazhat megoldva egy-egy levegőben logó problémát. Ha tehát problémába ütközöl, érdemes felkeresned az App Store-t a gépeden, és frissíteni az alkalmazást a legújabb verzióra.

Sokszor a probléma túlmutathat az iTunes-on, ezért érdemes megfontolni az operációs rendszer frissítését, amellyel akár már jó előre megelőzheted a problémákat és a felesleges fejfájást. 

Néha érdemes csak újra csatlakoztatnod az eszközt, akár egy másik USB porton keresztül, megoldva az esetleges csatlakozási problémákat. 

Milyen hibaüzeneteket kaphatsz?

Ha a 17, 1004, 1013, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194, vagy 3200 hibaüzenetet kapod, akkor az iTunes nem érte el a szoftverfrissítésért felelős szervert. Ilyenkor érdemes egyszerűen ellenőrizni az internetkapcsolatot. 

A 2, 4, 6, 9, 1000, 1611, 9006, 9807 és 9844 hibaüzenet esetén valamelyik biztonsági szoftver blokkolja az iTunes internet elérését. Ebben az esetben meg kell nézned a szoftver beállításait, és mentesíteni az iTunes-t a blokk alól.

A 13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643-1650, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2009, 4000, 4005, 4013, 4014, 4016 és "nincs válasz" hibaüzenetek esetében az USB port vagy a kábel nem megfelelően működik. Ilyenkor ajánlott egy másik kábel, számítógép vagy USB port használata. A hibaüzenet megelőzésének érdekében érdemes elkerülni a az USB hubokat is.

A 1, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36, 37, 40, 1000, 1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 vagy 1669 hibakód esetén az eszközöd nem képes kommunikálni a gépeddel. Sajnos ez a hibakód nem jelent túl sok jót, utalhat az eszközöd hardveres vagy jobb esetben szoftveres meghibásodására. Ugyanakkor abban az esetben is előfordulhat a fenti kódok bármelyike, ha olyan harmadik féltől származó hardvert használsz az eszközödhöz, amelyet az Apple nem támogat.

Pánikba tehát semmi képpen ne ess! Frissítsd az alkalmazást vagy a rendszert, csatlakoztasd újra a készülékedet akár egy másik porton keresztül és ne felejts el soha biztonsági mentést készíteni!

Ha azonban a leírtak ellenére is fenáll a probléma, ne habozz segítséget kérni, mi az üzletünkben vagy szerviz futárunk segítségével is a rendelkezésedre állhatunk!

  • 1065 Budapest, Podmaniczky utca 4.
  • 06 (1) 677 7269
  • hétfő-péntek: 8:30-18:30
  • szombat: 9:00-13:00
  • Vasárnap: zárva

Apple szerviz Budapest | iPhone szerviz | iMac szerviz | MacBook szerviz | DJI drón szerviz | GoPro javítás

 

A legtöbb Apple készülék, iPhone, iPad, MacBook, iMac, Mac mini megvásárolható nálunk, melyekhez gyári és utángyártott kiegészítőket, alkatrészeket, Apple Magsafe töltő, dokkoló kínálunk.

Szervizünkben többéves tapasztalattal rendelkező kollégáink vállalják Apple termékek, iPhone 3G / iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPad, MacBook Pro, iMac, MacMini készülékek teljes körű szervízelését. Szervizünk vállalja iPhone 3G / iPhone 3GS, iPhone 4 / iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone SE, iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 6 Plus, iPhone 6S Plus, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone X LCD csere, akkumlátor csere, alaplap csere, adatmentés, iPhone kijelzőcsere.

Valamint GoPro akciókamerák szervizelését (GoPro szerviz,GoPro Hero 5, GoPro Hero 4, Hero 3+, Hero 2 szerviz, GoPro Hero Session, GoPro kölcsönzés, GoPro kiegészítők, GoPro javítás)

Vállaljuk DJI drónok, stabilizátorok szakszerű javítását. Ezekkel foglalkozunk:

DJI Phantom szerviz, DJI Spark szerviz, DJI Mavic Pro szerviz, DJI Inspire szerviz, DJI Matrice szerviz, DJI Osmo szerviz, DJI Zenmuse szerviz, DJI drónszerviz, DJI drone szerviz

Összetört? Lezuhant? Letört a gimbal? Nem ad képet a kamera? Nem csatlakozik a távirányítóhoz? Vízbe esett? Nem működik megfelelően?

Ha ilyen problémáid vannak, keress minket bizalommal!

Használt MacBook, eladó iPhone, Apple kölcsönzés és szerviz Budapest

iPad 2, iPad 3 retina, iPad 4 retina, iPad Air, iPad Air 2, iPad Pro, iPad mini kijelzőcsere, hátlapcsere, szoftverezés, adatmentés, másolás. MacBook Pro, iMac javítása, szervizelése.

Beázás, törés, repedés, alaplapi meghibásodás, és egyéb problémák esetén is megoldást kínálunk, rövid határidőn belül.

Minden használt és felújított Apple készülékre, iPhone 3G / iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPad 2, iPad 3 retina, iPad 4 retina, iPad mini, MacBook Pro, iMac, MacMini és egyéb Apple termékekre 3 hónap garanciát vállalunk a vásárlástól számítva.

Bármilyen problémával fordulj hozzánk Apple, DJI, Gopro készülékeddel kapcsolatban, szerviz és értékesítő csapatunk készséggel áll rendelkezésedre. Üzletünk és szervizünk Budapest belvárosában az 5. kerületben található, azonban online áruházunk éjjel-nappal rendelkezésre áll. 

Vállaljuk MacBook töltők javítását, Legyen az MagSafe 1 és MagSafe 2 45W, 60W, 85W-os töltő!

Ha elrágta kedvenced, vagy csak elszakadt akkor kicseréljük a kábelt vadonatújra!